X/52
Publicerat den

Att sova 17-20 har visst sina nackdelar, kl är 01.30 och jag är inte det minsta trött.

London med min fina syster var helt fantastiskt. Trevliga britter överallt som talade engelska, massa shopping och goda middagar, tunnelbana och dubbeldäckare, värkande fötter och ett superfint hotell var inte det som gjorde resan. Att bara få vara tillsammans med Mikaela var det bästa. Det är sällan som vi gör något tillsammans, och ofta när jag kommer hem på helgerna är det redan inbokade saker som hindrar oss från "ben and Jerry's" kvällar. Hon är med sin pojkvän och jag med min och mina vänner. Men denna gången var det bara vi och jag hoppas att det blir ett annat land nästa år!

Just det, någon idiot på Twitter påminde mig om att det ENDAST ÄR TVÅ månader kvar till julafton... *unfollow*







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?