Keep calm and keep going
Publicerat den

S ö n d a g, fast egentligen är det måndag, men jag kan inte sova. Var med om en sjukt bra sittning i helgen som hölls av SmittseX på Ryds herrgård, hg. Vi hade de bästa toastmasterna man kunde ha, och de snyggaste. Tror de fick till 7 olika outfits den kvällen/ person. Imorgon är det andra veckan i skolan och det flyter på bra! Omvårdnad är så logiskt, vilket är mycket skönt att plugga. Visserligen finns det några teorier man skall kunna samt tillämpa, men det är ju den roliga biten. Jag fick en fråga av en tjej på sittningen "Är det inte jobbigt att veta att det kunde vara du som tog examen när vi gör det", jag svarade snabt "nej". Det känns inte alls jobbigt och jag är mycket glad för att jag bytte! SSK passar mig mycket bra! 
 
    
 
Klickbara 1. Sjuksköterskestudenter i fina kläder, Ben and Jerry's Peanut butter cup (god. riktigt god.) , sittning och jag. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?