2 0 0 0 ord
Publicerat den

Laddar väl upp de tre senaste bilderna från instagram! I torsdags var jag på bio med ljungqvist, såg After Earth. Den var bra faktiskt, kul att se hur far och son är på bioduken tillsammans. Filmen kändes inte alls utdragen som många andra filmer lätt gör, vilket är ett plus (låter som en filmkritiker). Väl efter bion är det dags för toalettbesök, jag väntar på Jessica utanför när jag hör:
 
J: SANDRA?! läses med panik 
S: Ah?
J: Jag har tappat min ring jag fick av Anton. *tyst*. I papperskorgen
 
Jag som hade förväntat mig att telefonen ålt ner i toaletten eller att något hamnat i handfatets rör brister ut i skratt. Tur att det var några tjejer på toan som var lika panikslagna som Jessica. Kunde inte göra annat än att skratta när hon i all hast tog upp papperskorgen och lyfte den som ingenting. Ah, den kvinnan är för himla skön. Saken är den att historien är en sådan som ingen annan kan skratta till för det blir så rörigt när man berättar, som ni ser. 
 
Innan Bio / Jessica in action
 
 
Å JUST DET! JAG KLARADE TENTAN, INGA OMTENTOR! Därmed är termin 1 på sskprogrammet avklarat!
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?