28/52
Publicerat den

Varberg i tisdags med Boman var så lyckat! Så skönt det känns att bara åka iväg, Hon och jag som vi alltid gjorde innan jag flyttade till Linköping! Vi solade, badade (en gång, havet är ju svinkallt), åkte till tre toppar, spelade mini-golf och käka GOD mat på hamnpiren! När vi satte oss i bilen så vi båda - detta gör vi om minst en gång till i sommar. 
 
 
I helgen var jag hemma i Linköping. På fredagen gick jag över till Becka för att käka god mat. På lördagen shoppade vi, åt sallad vid domkyrkan, var på bosses två gånger, och käkade god mat med hennes pojkvän och hans kompis på Överste Mörner. Fotbollen va på i bakgrunden, galet fin kväll! Efter detta drog vi hem och spelade spel, självklart vilka som vann! 
 
mina fina vänner
 
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?