So here we meet again
Publicerat den

Söndag, en bra sådan. Börjar tycka om söndagar mer och mer. Oftast är de väldigt behagliga och man kan göra allt det där man inte hunnit med de andra dagarna. Verkar ha fått något jet lag från London? Det är ju dock omöjligt med en tidsskillnad på en timma, men attans så trött jag är på morgonen. Idag vaknade jag tolv, gick upp och fixade mig för att ta bussen ner till stan. Inhandlade mat och blommor, sådär lagom tantigt, men utan blommor är det inte hemtrevligt. Blommor är därför ett måste! 
 
Imorgon väntar en frågestund inför tentan på torsdag. Motivationen är riktigt långt bort, den har ingen som helst betydelse för min framtid, eller jo, om jag skulle vilja tillbaka till BMAprogrammet. Men det vill jag inte, ska äntligen uppfylla min dröm istället! 
 
    
Klickbara
I. På en pub första kvällen i London. Vissa av oss hade varit vakna i två dygn, jag själv i ett // II. Glad tjej som inhandlat M&Ms på M&M's World. // III. Piccadilly Circus, ett äkta turistfoto. // IV. Lite mys så här en söndag som denna. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?