-
Publicerat den

Helgen har varit som alla andra helger, där en av dem har bestått av fest. Rebecka och jag jobbade på en sittning som consensus - vår kår - har ordnat. Ungefär 200 gäster och 60 jobbare så allt flöt på mycket bra. Hade ett arbetspass, som senare utvecklades till två. Det fick bli jag som välkomnade gästerna! Men det var kul. Kvällen flöt på och sedan var det dags för goldfever, en fest i 70tals tema. Jeansväst och ett flätat band runt huvudet fick bli min utklädnad, lite så där lagom. 
 
Idag har jag pluggat och sovit. Känner mig inte riktigt på topp. Träningen blir lidande, vilket är synd. Men, jag ska försöka att gå 5/7 pwar på morgonen innan frukost istället för efter skolan, för att detta ger ökad fettförbränning. Lite segt är det dock att gå på morgonen utan någon direktenergi. Men, kroppen har ju lagrat under kvällen vilket gör att man inte går på "tomgång"!  
 
 
 
Emma - Sara två härliga brudar i min ssk-klass. 
 
Förövrigt känns det jäkligt bra att gå ssk, känner att detta är mer jag. Dessutom är folket i klassen för himla goa. 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?