Nolle-P
Publicerat den

Då var detta sista dagen av Nolle-P. Det har varit riktigt kul att vara fadder och få följa Nollan. Igår var det finsittning på [hg] och den blev lyckad. Tänk vad mycket man hinner med på två veckor! Jag ser fram emot denna terminen och jag är så glad för att jag har sådanna underbara vänner, just nu mår jag toppen - har aldrig mått bättre! så tack till er. 

 

 

Ärtor och punsch på flamman, en mycket rolig kväll med bra musik / Veronica Maggio på KALASmottagningen i onsdags, en av de bästa kvällarna på länge med riktigt bra sällskap / Nollympiaden förra lördagen. BMA kom på delad andra plats och vi slog Läkarna! Fantastisk bra! / Julia och Anneli på PLAYsation. Blött men kul. / Jag på finsittningen igår / Sebastian - Julia - Rebecka, tror de hyllar vår överste i SmittseX. Rebecka och Sebastian påväg till Flamman för ÄoP sittning. 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?