Long time no see
Publicerat den

 
Passande rubrik. 

Det har hänt så mycket de senaste veckorna. Jag trivs riktigt bra i Linkan och allt känns bara så bra med livet just nu. Det finns stunder då jag inser att Du är borta för alltid, men jag glädjer mig ändå över att Du mår bättre. Saker kommer över mig, men med mina vänner som stöttar mig så går det hela bra ändå. 
 
Dagarna går så otroligt fort, och då menar jag verkligen fort. Det är alltid måndag eller fredag. Veckorna har fyllts med utbildingar, föreläsningar, fester, bullbak, matlagning, kravaller, myskvällar, sittningar, studier, seminarium och lite där till. På lördag väntar en ovveinvigning och TentaKravallen. Det ska bli roligt!
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Ett litet kort på mig, i festeriklädsel / Becka och jag innan sjukHUsfesten / hela gänget innan kravall / En riktigt vacker höstdag hemma / Mina fina vänner från balen / Festeriklädsel med flugan knuten / inhandlade Hunter's, sjukt välbehövligt med allt regn som faller och faller / Gänget igen 
 
Helgen som nyss har varit var en av de bästa på länge, Julia, Ida J och Clara va här och allt var bara perfekt. Tack till er, ni är underbara och är guld värda ♥
 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?