20
Publicerat den

I går blev jag 20 år vilket firades med en lugn kväll här hemma i Linkan med fina vänner. Becka, Julle och Anneli fixade plankstek (galet gott) och efterrätten fick vi skippa, så mätta som vi blecv. Fick två muggar i PIP studio till samlingen, så bra! Kan ju inte säga att det är en så stor skillnad på 19 och 20. Men det finns en sak, systemet. Det skönaste med det är att Jag kan köpa när jag vill utan att fråga någon annan, sjukt skönt att behöva slippa fråga, Nu är jag inte jobbig längre! 
 
        
    
 
GODASTE Cupcakesen jag ätit, tack bästaste Ellinor för godaste födelsedagspresenten! / Anneli, Rebecka och Julia / Jag i lördags på XoY, galet vilken kul kväll! / Shopping med Mamma / Finaste och godaste cupcakesen, dekorerade av min fina syster / SMILE - SSKÅL och SMITTSEX / Festeriförfest, galet kul. / Sebastian 21 / Naglar som lyser i UVljus / Innan jobb på [hg] / Random / Finaste vänner, föralltid. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?