En vecka kvar
Publicerat den

Söndag och en vecka kvar till man är hemma i Borås. Mot slutet av terminen har jag börjat känna mig "hemma" här och helt plötsligt ska det bli lite tråkigt att lämna Linkan. Jag kommer sakna Becka, Anneli och Julia (självklart alla andra) mycket. Utan dem här uppe hade allt blivit så mycket jobbigare. Men hemma väntar ett sommarlov med sol och bad, jobb och vänner, sommartorsdagar och sena kvällar. Kan inte förstå att ett år har gått, hur snabbt gick inte det? Har lite smått ångest för att skolan är slut om två år och att man skall börja jobba. Jag, jobba när jag är 22? Då är man ju ung! Kanske ska ta och plugga något mer. Men det återstår att se!

Bosses Glassbar / SmittseX och Oralspex / Plankstek hos Becka / Sommardag i shorts






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?