Bästa veckodagen
Publicerat den

Då äntligen var det Fredag! Dagen har varit helt okej, cyklade till skolan i snö/regn. Vet själv inte rikigt vad det var. Kallt och blött var det i alla fall. En föreläsning om antioxidanter följde och det jag lärde mig var att alla E - ämnen som börjar med 300 är bra! Vilken tur att jag gick på den. Sedan väntade en liten lunch med Becka och därefter kapillärprovtagning, f*n vad ont det gör att sticka i fingret. Trodde jag var härdad men nej vad jag hade fel. Föredrar faktiskt att bli stucken i venen för det gör inte lika ont.

 

 

Ignorera det faktum att jag har nagellack och smycken på bilden! Annars är det korrekt provtagning. Mitt blod till vänster, slängde det sedan. Blä.

 

Nu skall jag snart bege mig till Lambohov, där väntar en tjejmiddag med trevliga töser och god mat!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?