Resumé av helgen
Publicerat den

Har varit hemma i helgen och det är alltid lika roligt att komma hem och se sjön, allt folk som man känner igen. Jag tog med mig mormor hem så vi kunde fira min lillasyster, Mikaela. Fredagen bestod av vänner, samlades fyra stycken och hade myskväll. Ida åker imorgon till Malta så det passade väl. I lördags var min mamma på magnolia och representerade en del av DT-teamet på Magnolia. Jag, pappa och mormor tog bilen till ullared vilket visade sig vara en mindre bra idé - galet mycket folk. Men, det var roligt ändå och jag är mycket glad att jag tillbringade dagen med min pappa och mormor så klart! ♥
På kvällen var jag bara hemma och slappade - som jag gjorde innan jag flyttade. Idag var det kalas för Mikaela, min älskade syster, det firades med tårta och den mindre delen av släkten. Av mig fick hon ett Tomas Sabo armband och en Kan Dee tröja, tror det var mycket uppskattat. Plugget har fått stå lite åt sidan, men det var tvunget. Kände att jag var tvungen att varva ner så jag får ork till examinationen. Nu väntar sängen och en vecka fullt av studerande och roligheter!
- S






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?