Måndag 3 oktober
Publicerat den

Två veckor kvar till examination. Vad ska man läsa? Tror inte bara det är jag som är bekymrad över HEL kursen. Håller nu på med ett arbete som skall skickas in imorgon, fiint.
Helgen har varit mycket bra. Mötte upp Emma i fredags vid fjärrbussterminalen, stackaren fick vänta i tjugo minuter på mig, för att bussen hade kommit fram tidigare. Därefter tog vi bussen upp till lägenheten, slängde in allt, drack saft och åkte ner till stan för lite shopping. Vi hyrde tre filmer, köpte 1.3 kg godis på hemmakväll, lagade taco och jäste i soffan. En riktig myskväll helt enkelt. På lördagen väntade mer shopping, och vi svängde även in på IKEA för jag skulle köpa lite saker till lägenheten. Söndagen kom och Emma åkte hem. Det känndes riktigt tomt, allt blev så ensamt helt plötsligt. Men, jag fick gjädja mig med tanken på att vi snart ses igen - den 16 november för PREMIÄREN AV BREAKING DAWN ♥
Fick ett meddelande om att telefonen var lagad, så jag åkte till Telenor och ut kom jag med en ny. Den förra hade inte gått att laga med andra ord. Så nu har jag en ny iPhone igen. *tackar pappa som ville teckna försäkring*.

Nu snart ska jag sova, vi hörs imorgon - S



Camilla

Oj!!

3 filmer och 1,3 kg det var inte dåligt:)

Och ska bli kul att se vad du handlat.

Men den 16 November då blir det Bio förstår jag.

Må så gott, ses snart. Kram Mamma



URL: http://pysselsidan.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?