Till min blivande sambo
Publicerat den

I tre år har du nu varit vid min sida. I tre år har jag fått känna ren lycka, glädje och kärlek. Under dessa tre år har du varit min stöttepelare och funnits där för mig när jag haft det jobbigt. Du har hjälpt mig och du har fått mig skratta när tiden har varit svår. Du har fått mig att kämpa och tack vare dig, så sitter jag nu här och skriver detta till dig. Du är inte bara min pojkvän utan också min bästa vän, ingen känner mig så bra som du känner mig. För mig är du otroligt viktig och du betyder mer än vad ord kan beskriva.

Jag är oerhört glad och tacksam för att du har varit med mig på denna resa, och ännu gladare att du gick med mig in i mål. Nu när studenten är tagen går vi mot olika mål bland annat inom vårt val av yrke. Jag har alltid fruktat den dagen då studenten skulle komma, för den skulle betyda ovishet för framtiden, vår framtid. Jag var rädd för att denna dag skulle betyda att vi skulle gå separata vägar, att vi längre inte kanske skulle studera i samma ort. I samma land. Vi kanske inte längre skulle finnas. Men, så frågade du mig en dag om vi skulle flytta ihop, plugga i samma stad, i samma land. Den dagen kan ha varit den bästa dagen under detta år, för för mig skapades ett lugn och jag kunde andas ut. Alla bekymmer var som bortblåsta och framtiden skulle bli vår.

För mig Christian är du väldigt speciell och jag är glad för att du har släppt in mig i ditt liv, redo att ta det här steget som en flytt faktiskt innebär. Så jag tackar dig, Hans Christian Agebratt, min blivande sambo, för dessa tre kärleksfulla år och för kommande år. Jag ser fram emot vår tid i Linköping och skall göra allt för att du skall få det lika bra som jag haft det dessa tre år. Det kommer bli tufft och vissa dagar svårt, men vad är ett förhållande utan utmaningar? Jag älskar dig.







Regnard

Hej, hur lång är Christian? Han ser rätt så lång ut på bilden. Du med. Ha det!



URL:


C

Tänk vad mycket som kan förändras på ett år. Från att längta till samboskapet till att våndas inför ensamheten.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?