Elektronik
Publicerat den

Internet krånglar, verkar som det fått ett eget liv. Tur att phoney hänger med i svängarna. Kollade igenom gamla inlägg och insåg att jag verkligen suger på att uppdatera. Så därför bara skriver jag lite här nu. Inte för att någon bryr sig, men kanske finns Internet kvar tills jag är 35 år. Ni fattar. Onsdagar är bra. Veckan är liksom gjord, torsdagen och fredagen går så fort. Skönt. Detta inlägg blev visst rörigt. Imorgon ska jag försöka plugga stenhårt. Så behöver det inte bli så mycket i helgen. Så säger vi. God natt bloggen!



Bella

Du är inte dåliga på att uppdatera! Jag däremot. Det är en annan historia.

Jodå, det är bara bra med mig. Ganska mycket plugg nu, men vad annars? Hur är det med sig Sandra? :)

Kram <3 <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?