some things you might want to know
Publicerat den

Ser ni lite förändringar? det gör jag.
har lagt till en toolbar längst ner på sidan. får se om jag behåller den, den är ju ganska bra för man kan se senaste inläggen och följa mig på twitter (som är så jäkla roligt så ni måste skaffa det)! Jag vet inte hur många läsare jag har som inte kan svenska, men då kan ni översätta till engelska exempelvis. Prövade och jäklar vad kasst det översätts, men det är ju i alla fall fårståligt.


har också upptäckt att alla som använder sig av google chrome inte kan se mina radbrytningar (inkl. mig). detta för att jag måste hålla ner shift samtidigt som jag trycker enter. en hel vetenskap. Iaf, funkar det inte så vet jag inte varför. Alla andra internet baser ska det funka med!



liindblaads

nej men dom som ligger på tv6plau e ju bara sånt extre klipp :(



URL: http://liindblaads.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?