more than words
Publicerat den

A sa: "han ser ut som en gud på den bilden"!
jag svarade: "Han är min gud"

Har ni känt den där saknaden då ni bara vill kasta er från det ni håller på med och springa så fort att ni nästan flyger fram? Har ni känt den kärleken då man bara ler och inte kan sluta tänka på någon annan? har ni känt dessa känslor och så många fler som det inte går att sätta namn på? Det har jag. Faktum är att jag gör det nu, ibland kommer det där ruset och ruskar tag inom en. Man blir varm och man känner hur man svävar på rosa moln.

Känslan liknar en förälskelse men är så mycket mer och ligger djupare. Ibland vet jag inte om jag ska säga hur jag känner, men jag kan bara inte hålla det inom mig. jag älskar ju dig ♥.



kärlek från weheartit.



MATILDA

gillar bilden ! :D



URL: http://lbm.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?