Long time no see,
Publicerat den

Är med i en tävling här, till att börja med!


sen så avslutas min tävling på sunrise imorgon, så klicka in här och anmäl er!

Känner att det var längesedan som jag skrev något. har haft fullt upp denna veckan. Projetarbete, prov, läxor catch-up. helt galet. I kemin i fredag så satt jag, Ida och Clara på en bänk och bara glodde på tavlan. Alla var helt döda. Våra ögonlock nästan fall ihop och man rörde sig maniskt. Inte nog med det så lade jag mig klockan halv tio (fattar ni vad tidigt det är? och vaknade halv två idag. 16 timmar.. ops...

men nu är jag vid datorn igen, har skaffat inloggning på weheartit.com. funderar på att skaffa tumblr med. Hur som helst, ikväll var det tänkt att mysa med pojkvännen. men så blir inte fallet, åker till Emma med Ida för att se Star wars. Inte den film man väljer, jag vet. Men vi var ju på inspelningsplatsen så vi måste bara se filmen.. Kanske är det lika bra att inte jag och C ses, han har så mycket att göra och jag har inget. stackarna har fysikprov... usch. 
Lika bra att låta honom va ifred ;)

H A  D E T  B R A




Liza

sv; Haha jaa! Jag håller med till tusen. Matte är värst c:



URL: http://lizachristoffersson.blogg.se/


Mikaela

JO JAG VET ATT JAG ÄR SMART MAN BLIR JU SOM MAN UMGÅS ;)



URL: http://mikaelahermansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?