comment I comment.
Publicerat den

Intresserad av ny finare bloggdesign? 
Jag har designat i flera år och gjort många designer åt andra. Är duktig och kan nästan allt inom design. Kan fixa hela din blogg som du önskar och även göra en fin header Hör av dig på msn eller något annat om du är intresserad

Detta kanske inte är det snällaste jag sagt på min blogg, men jag är tvungen.
Denna kommentaren trillade in på sunrise som har en sjukt fin design.
Det spelar ingen roll att färgerna kanske inte är rätt, men den sidan har Marika lagt ner sin själ i. 
Jag vill inte ha någon annan design än den som jag har på Sunrise. Istället för att kommentera bloggar som faktiskt har en design, så kan man istället kommentera på de som har en gratisdesign. Även på dem där man ser att det fattas eller saknas eller borde ändras textsnitt mm.
Svårt att förstå vad jag menar iaf, men kommentera inte de bloggar som redan har en riktig design.


nej tack. Jag har världens finaste design.



♥ L A I L A ♥

Godnatt :)



URL: http://lailaaziz.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?