Visst är jag vit som en vampyr?
Publicerat den



(skit i att jag ser ut att vara halvdöd och sovande och att bilden är helt oredigerad)
Färgade om håret för 2 veckor sedan, nu har den bleknat ganska mycket.
Visst är jag vit? Funderar på om en vampyr har bitit mig eller något.

Imorgon har vi ingen Kemi, vilket är lika med Sovmorgon! Tjugo i tio bussen kommer jag sitta på. Matteprov på Tisdag, har redan ont i magen. Läs här vilken underbar vän jag har:

Ida säger:
blev beställningen bra?
' sandra säger:
aah, det blev fint (:
tycket jag iaf ^^
Ida säger:
okej bra!
tycker jag med
' sandra säger:
hahaha du e la go!^^
Ida säger:
vadå?
haha ^^
' sandra säger:
du har ju inte sett den (:
Ida säger:
men jag vet ju att du gör dom finaste smyckena i värlen så vet att det blir fint:D
sandra säger:
hahah TACK!

så snäll. det är svårt att ta emot alla fina kommentarer jag får, både från vänner och från alla er som kommenterar mina inlägg! Men ni ska veta att det betyder mer än vad jag har ord att uttrycka.

Med detta säger jag god natt till dig bloggen och till mina bästa läsare! ♥







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?