är blogg en bra sak?
Publicerat den

Wiho! vet inte hur "längesedan" det var som jag uppdaterade. Men det känns i alla fall längre än vad det är. Tänkte på det här med blogg. många har ju ganska negativa synpunkter på just en blogg. Men är det verkligen negativt? Anledningen till att jag själv bloggar är för att det förhoppningsvis alltid kommer finnas kvar så länge vi har detta system av internet. Vi använder oss av bloggar i Engelskan och i bild och formen. så det funkar super där med!
hur som helst så är det roligt att se vad man har skrivit och gjort, sedan all den utveckling man har gått egenom. Jag skriver också för att minnas speciella stunder och utveckla mitt språk. låter konstigt?
Men självklart tycker jag det är roligt att driva en blogg just för att du kommer in och kikar. Ett bra socialtnätverk. det finns ju vissa som går öööööver gränsen, för de finns sådanna dragna.
Så jag sitter här ovh är lite smånervös. Imorgon bär det av till London. Pengarna är växlade, har till o med köpt en ful magväska så att risken för stöld minskar. Fy fan om de skulle bli det. Köpte en liten tandkrämstub med, helt onödigt vetande, men ändå.
usch vad trött jag blev.





Bella

Jag tycker bloggar en jättebra sak! Det är ju superkul att läsa om vad andra håller på med och liknande. Du ska fortsätt precis som du gör! :) Ha det jätterolig i London! :) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?