svar på fråga! och mina varor packas!
Publicerat den

My, om !!:
Teckenspråk? Varför går du på det för? :) Har adlrig fattat det men aldrig frågat heller ;)

hahaha, ursäkta att jag skrattar. Jag får den så ofta bara.alla låter så negativa till det jämt. hursom helst,  Alla vet att man måste läsa ett modernt språk i gymnasiet, dit räknas: franska, spanska, tyska. och några till, dessa är dock de vanligaste...

alla vet också att man under högstadiet fick välja vilket av de språken man ville ha. jag valde inget utan jag valde engelska fördjupning. detta ledde till att jag i ettan på gymnasiet inte hade något moderntspråk att välja. så därför valde jag teckenspråk! det hör inte till de moderna språken och ger heller inte meritpoäng som de övriga språken ger. MEN det ger meritpoäng för lärarexamen, om man tar den. så.

Sen så är det mycket bra att läsa för det ger fler möjligheter när man söker jobb.
det är också roligt att kunna, och det är stor respek! skämt å sido, ni fattar.


En annan rolig sak:

Orderhistorik

DatumStatusOrdernummerAntal artiklarSumma
2010-03-09 Varorna packas 2 497 kr




YES! mina saker från CDON packas! vilket är bellas box och new moon special edition! Damn I'm happy!


ni flesta kanske redan har läst att vissa fått tag på sina dvder? personligen så tycker jag att det är dålig stil av de som ger ut, nu nämner jag ICA för det är de som har gjort det. Alla realise partyn man ordnar i USA på lördagen, och den ska bara komma ut på lördagen! visst, det är väl roligt att man kan köpa den tidigt! men ändå, tre dagar? det är lätt värt att vänta. Tycker jag.

Håller ni med mig?

   Rätt/Fel?









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?