Twilight Movie Night
Publicerat den

*andas, andas* kom igen! Nu håller vi tummarna för att vi får biljetter till ´midnattsvisningen´ den 29 juni.
Själv tänker jag gå upp tidigare imorgon..
Kommer ihåg förra året när Sindy hjälpte mig. Är evigt tacksam!

Hur många av alla er twilightfans kommer sitta uppe natten lång?




Lena

Jag tänkte först dygna tillsammans med några tjejer från gbg och snacka på msn och så, men sen så sa mamma att sf sajten inte skulle öppna förrän vid typ halv sju så jag la mig vid ungefär tolv och gick upp igen på morgonen! Fick biljetter :D<3 Jag ska förmodligen också till sthlm - vann två biljetter i TS's tävling och så har jag en VIP som en av tjejerna som köade tog ut till mig! Nu måste jag bara övertala mina föräldrar, resan kostar ju lite!



Tack igen för det superfina armbandet! :D<3

Kram!



URL: http://thetwilightseries.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?