Fan-event Hovet
Publicerat den

Bild lånad från twilightsweden.
Jag är en av de lyckliga vinnarna till två biljetter, den 21 juni på Hovet i Stockholm. Läste att folk redan har börjat köa för att få biljetter, fattar ni hur stort twilightfenomenet är? För det fattar knappt jag. Shit.



Bella

men gud vad tur tur du har!!! Skulle så gärna viljat gå på det!! Tänk att få se kristen och taylor!! :D

Jag har faktiskt inte fått biljetter till midnattsvisningen! var sjuk den dagen så var väldigt seg, plus att en av mina kompisar som jag vill gå med inte kunde! Det får bli den 30 juni eller senare! Känns lite tråkigt men jag överlever! :) Känns som jag har haft så mycket att jag inte har haft tid att tänka på att Eclipse faktiskt har premiär snart! Det är inte förrän nu det faktiskt slår mig!

Nu fattas bara en tripp upp till Stockholm och få se Kristen och taylor! haha :D



Allt bra med dig förresten? :)



Kram kram <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Lena

Har du fått dina biljetter än? :D<3



URL: http://thetwilightseries.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?