Eftertexter!
Publicerat den

Ett skäl till att hata eftertexter:

- Man missar att se vad som kommer efter texterna. (logiskt)

Min kusin började prata om fjärde pirates filmen som kommer släppas 2011. Men så nämnde han att det säkert kommer handla om deras barn (Elisabeth och Will). vilket barn? jag var verkligen helt förvirrad. "ja du har väl kollat vad som händer efter eftertexterna?" nej, det har jag verkligen inte gjort.

Jag var fast besluten att det verkligen slutade så, inte att det skulle komma ten years later då man fick se deras barn samt se Will återvända från havet. jag förstår inte hur jag kunnat missa detta- jag var trotsallt mindre besatt av filmerna för några årsedan. Men tack och lov, nu är det Twilight.

Man kan ju tycka att eftertexter är något bra, men jag vet inte. hur roligt är det när man missar en så viktig del av filmen?


kvalitén är kass men ändå!
Brukar du se vad som kommer efter eftertexterna?
p.s oslipad text, som vanligt.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?