Bree tanner
Publicerat den

Har ni läst den?
själv läste jag ut den igår, samma dag som jag köpte den. Hade ändå inget att göra så tänkte att man lika gärna kunde lära sig några nya engelskaord. När jag läste fick jag den där känslan som jag hade förra sommaren (tror det va förra) när jag började läsa twilightserien. Man ville inte sluta, och det var så spännande att läsa en ny bok. Om jag läser om twilight nu så vet jag vad som kommer hända, det visste man ju inte då. Om ni förstår?

Jag har aldrig varit så bra på att förklara hur jag menar, och när jag väl försöker så har det en tendens att bli väldigt långt med massa pladder, och så fattar inte den som jag förklarar för ändå.

idag är det ju mys-söndag ni vet. Först ska jag skriva klart mina två sista blogginlägg (sista läxan på hela sommaren!!!). När det är gjort blir det att ta bussen till Emma, för vet ni vad vi ska göra ikväll? Just det, se MTV-Galan!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?