satt precis...
Publicerat den

satt precis och kollade egenom bloggen. tycker det ser lite tomt ut vid sidorna. är ju van vid att rob och kristen är där. men man vänjer väl sig!

just nu sitter jag med mina smycken. både twilightinspirerat och "vanliga"smycken. just nu står det still, och jag vill att det ska bli onsdag. heh, vill ha mina nya saker nu! jag vet precis vad jag ska göra. och ni kommer tycka om det, jo det är jag 99,99% säker på. bara några timmar kvar av vecka två. undra vad som händer vecka tre?
två nya kurser börjar i alla fall. bild och form grundkurs och psykologi B. kul med förnyelse.

hoppas alla ni har haft en supermysig helg!



denna vecka avslutar vi med denna bild! kommer från devianart.com
visst är den underbar?



Kan Dee Drawings

Verkligen skithäftig bild! Jag trodde nog inte heller i min vildaste fantasi att man skulle kunna tycka om en film med vampyrer, men det gjorde även jag.



URL: http://kandeedrawings.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?