point of view
Publicerat den

nu sitter jag med en godispåse.. inte alls bra.. skulle behöva äta frukost men jag har aldrig varit frukostmänniskan. usch. frukost är det vikigaste målet på dagen och det äckligaste. blää..

från frukost över till gårdagen. ni vet jag såg ju Snabba Cash. och den var hemsk. jag var väldigt yr i början av filmen, förmodligen för att kamerakillarna glömde använda sig av stativ när de filmade. bilden var hur skakig som helst. men sen blev det bättre, eller så hade man bara vant sig. och de sista 7 minutrarna kunde man inte sluta gråta! den var så hemsk, intee skräck-hemsk utan hemsk. så har ni era funderingar på att gå så tycker jag att ni ska köpa er en biljett och pallra er till bion. för sevärd var den. bäst av allt är att den kanske blir triologi.



någon mer som har sett den?




Heyli

jättekul att du är med och tävlar om armbandet :)



såg att du gör smycken också, fina!! :)



URL: http://heyli.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?