monki
Publicerat den

kollade runt lite på kläder på olika sidor! ibland ser man allting bättre där is tället för i affären då man inte ser något på grund av allt folk och dålig visning av kläder. egentligen letar jag efter tröjor ni vet som är ganska stora och breda, tack vare att den biten som sitter vid axlarna sitter istället i mitten av överarmen. svårt att förklara med jag Ä-L-S-K-A-R sådanna plagg! någon som har sett något snyggt?  hursomhelst, så hittade jag något annat, nämligen två klänningar...

 

själv skulle jag vilja ha den svarta, men ser ni den vita? det är ju cup-cakes på!
denna klänning blir din för billiga 250 kr.
www.mokiworld.com/se




Bella

Tror jag vet vad du menar ;) Försår varför du älskar dem. Håller med, den svarta skulle jag också kunna tänka mig. Fast måste medge att den med cupcakes var ju jättegullig! =) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Sara

Jag längtar till sommaren så man äntligen kan ha alla fina klänningar!:D

Kram Sara

www.thetwilightsaga.se



URL: http://thetwilightsaga.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?