men vad?
Publicerat den

okej, nu är det så här:

less school and more..? jaa, vad vill ni se mer av i min blogg?
om ni säger mindre skola (vilket jag förstår) så måste ni ju säga vad ni vill läsa, eller hur?
jag kommer inte sluta skriva om skolan, men jag kan minska på det.

kanske förstår ni inte varför jag nämner så mycket om skolan.. men, jag har sådan sjuk press på mig, och att få skriva av mig är skönt. det är delvis därför jag har bloggen, för att bara kunna skriva av mig. jag förstår att det är jobbigt att läsa, men samtidigt är det min blogg. om jag skulle bärja ha "veckans outfit", skulle ni uppskatta det? eller skulle ni tycka att det var tråkigt? att jag härmar andra? det finns hundratals modebloggar och varför skulle lilla jag intressera er? om jag skulle ha mer twilightnyheter i min blogg, skulle den bli klassad som en twilightblogg. vilket den inte riktigt är. twilight är en del, men inte hela.  

jag har funderat på att lägga ut någon novell... självklart vill jag ändra min stil i skrivandet. men då frågar jag er.
VAD vill NI SE?

det kan vara vad som helst,
- noveller
- twilight
- kläder
- bilder

kom ihåg. feedback är bra, konstruktiv feedback- något man kan göra någontingen åt.
så, säg nu vad ni vill se mer av här på blandminaord.blogg.se ...

tittar in ikväll och lägger upp ett nytt smycke som mamma fick när hon fyllde år!




Bella

Jag tycker bloggen är bra precis som den är. Självklart skriver du mycket om skolan, men ärligt talat vem har inte mycket i skolan och jag håller med dig det är väldigt skönt att ibland skriva av sig ;) Dagens outfit och mer och twilight skulle jag tycka varit roligt också. Kör bara din grej! Då kommer då ändå sticka ut bland mängden =) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


fanny

fler smycken, dem är så fina.

bilder

twilight



URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se


Camilla

Håller med Bella. Sen tycker jag att det lite trevligt att få läsa om "vanliga" saker som skola och såna saker. för det kan alla relatera till. Mvh Camilla



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?