Icas reklamer
Publicerat den

shit vad jag känner mig duktig! just nu tittar jag på Icas olika reklamer, känns skumt att man kommer ihåg de som var vecka 4 2009. har ni sett den nya förresten? hursomhelst, så påminner den mycket om ginas reklam.
ni kan se den här:




nu har jag mycket att göra igen. tänkte fixa med matte så jag känner mig duktig. hemskt att man bara känner sig duktig när man pluggar! då får man inga skuldkänslor...

*håller tummarna på att nya varor kommer in denna veckan* (kommer bli så snygga saker alltså!)
jag kommer göra så att om jag inte fixar en ny design inom två veckor, kommer jag att starta en blogg och fixa den i efterhand! jag orkar liksom inte vänta längre ;)

uppdatering: jag själv skulle mycket hellre också vänta, men frågan är om ni orkar? hehe, men är det så så ska jag vänta. lite speciellt då allt är nytt och snyggt! ska maila igen och kolla med henne! :)




Bella

Hahaha, har också skrivit om den i min blogg ;) Kram <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Milla

Vad tråkigt... Hade liksom hoppats att man skulle se allt nytt och snyggt första gången... Mne du gör som du vill :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?