hur glad blir man inte
Publicerat den

"helt underbart.. sparkyly :) du kommer att bli stor om du fortsätter inom smyckes branschen tror jag.. världskänd :D"

"oh shit va fint! :D
sånt skulle jag vilja ha!"

"Jå mina kompisar blev jätteglada över armbanden. Becca gillade verkligen sitt, och Tanja gillade sitt åxå :) tack än en gång för de FINFINA armbanden :D"

"gud vad duktig du är, verkligen!"

"GodKväll,
Jag måste bara säga att du gör otroligt vackra armband!
Var köpte du Twilight Journals? Har letat överallt i svenska nätbutiker men hittar aldrig...
Be Safe. "



som rubriken, hur glad blir man inte när alla ni söta läsare slänger in sådanna här söta kommentarer? det är långt ifrån alla och alla gör mig lika glad! om jag inte hade fått så bra feedback som ni ger mig om mina smycken, hade jag aldrig varit lika aktiv med dem. hade förmodligen inte ens hållt på med det. så tack alla!


på fredagar slutar jag ju tidigt, så klockan tre ska jag in till stan för att shoppa med pojkvännen! får väl se om något kommer med hem. jag har ju inte visat det så mycket, men om jag hittar något kanske det kan komma upp på bloggen. om ni vill så klart?

nu ska jag fixa lite här hemma, vi hörs ikväll. TACK.



Bella

Vad roligt! Som många andra har sagt så håller jag fullständigt med! Dina smycken är så otroligt fina och du gör ett superbra jobb med dem. Älskar dem verkligen och jag är jättenöjd med mitt. Använder det väldigt ofta :) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Camilla

Jag köpte mina twilight journals på bokus.se. :D får nog hem dem nästa vecka hoppas jag...



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?