fråga--
Publicerat den

ytterliggare en fråga har ramlat in!
en söt tjej emma, tyckte min design var fin (håller absolut inte med) och hon undrar i vilket program jag har gjort den i. svaret är så enkelt. jag har inte gjort den i något program. jag hittade en bakgrund-kopierade in den, lade in header, ändrade textsnitt. och wips så blev resultatet som ni ser. enkelt va?

jag håller på med den andra bloggen, som inte riktigt existerar än (men snart, förhoppningsvis) och det kommer nog bli bra. när jag vet hur jag ska ha det. allt hänger på namnet liksom. ah ni fattar.

inte bloggat idag, eller har jag? ja, jag ska lägga mig. bara liiiite läsa först i breaking dawn!♥ eclipse gick väldigt fort att läsa ut... heh..

så hoppas ni som börjat skolan har haft en bra första dag, och till er som inte riktigt är där än- NJUT!

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?