blablabla..
Publicerat den

jag längtar så mycket tills jag får körkort. ska bli underbart att inte behöva fråga mamma eller pappa om de kan hämta mig i målsryd eller skjutsa mig till posten (inte lathet, haha. den är långt borta). pappa var så snäll och postade det åt mig! tack pappi!


jag försöker komma på vad som hände på matten idag. det hände något roligt, jag sa något.. men jag kommer inte på det alls! så typiskt. kan säga att biologin gick bra och förlåt nu babblar jag om skolan igen.. när jag ändå babblar så kan jag säga att vi har sjukt mycket matte (har inte med att göra att jag är naturelev!!) tills imorgon, och fredag. eftersom nationella är vecka 9 så måste vi bli klara med matte c tills dess. kan jag ju säga förlåt för att jag tjatar om skolan igen.. (vet att jag upprepade).


men ta nu tillfället i akt och säg vad NI vill se mer av. är det kläder? mode? smycken? våga säg till! jag
uppskattar det ska ni veta! så nu nästa gång jag loggar in så förväntar jag mig tusen kommentarer, heh, nä skoja. men några i alla fall!

nu, dags för engelska följt av matte.




Bella

Tycker det är bra precis som det är :) Tycker mycket om att läsa om dina smycken, men det är väl bara och vänta på den andra designen ;) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/


Ine Henriksen

:)

Ha en fin kväll!



URL: http://inehenriksen.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?