Ängelska
Publicerat den

visst låter det gulligt med Ä istället för E? Ängelska, det är vad jag sysslar med nu. debatt imorgon om svininfluensan. det ni. jag är emot sprutan, jag tog den inte så det kanske är passande. inte för att jag är emot/för sprutan. alla människor har rätt till att ta den om de vill. så tycker jag. ganska svårt dock att debatera på engelska, dessutom är det engelska B så jag har lagt till lite svårare ord.. ska man ju bara minnas dem med. heh.

vill bara lägga mig och läääääsa. sen vill jag börja med min nya blogg!

fairytalejewelery VS. Sunrisejewelery... hmm..

tack för alla söta kommentarer jag får! ni är så snälla ♥ bara för att så ska jag göra nya smycken i helgen.

ni vet plastbrickorna? funderar på att göra sådanna fast typ med schakpjäserna eller något annat. så, vad skulle ni vilja se mer av? säg nu till!!

ser fram emot vad ni tycker! gör mig inte besviken bästa läsare! (låter som jag ber på mina knän! haha)




Frida

fairytalejewelery låter också fint =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


Sandra Marinoni

sv; heej :D jag har sett ditt mail, bara inte haft tid till att svara, men det gör jag imorgon! :)



URL: http://marinoni.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?