-
Publicerat den

finns det något som är så störanade som när man får hem någonting, ex en plansch och så är det fantastiska bilder på båda sidorna? jag syftar på min kalender jag fick hem i en bravo tidning för några veckor sedan. så klart är inte varje månad en bild. utan varje bild är två månader. eller varje ark har två bilder! ah, vad det är störande. nu får jag ju beslutsångest och vet inte vilken sida jag ska ha upp. låter som jag har världens problem.. jag ska nog köpa en till, bara för att, 26 kronor är inte så mycket. 

just nu håller jag på med hundra saker samtidigt. skär i papper, paratar med angelica, håller på i rummet och plockar, tänker på christian, plockar undan saker från min arbetsplats, och skriver här. jag kan aldrig göra klart en sak för sig själv, jag håller på med andra saker samtidgt. men då så tröttnar man ju inte i alla fall. vilket är bra.

imorgon blir det psykologi B för första gången, och jag ska ha en inställning som lyder: detta är roligare än fysik. inte så svårt att tänka.

jag just nu:

största önskan: att jag hade mer tid
saknar: christian
kläder: myys
humör: pratar med angelica, och hon får mig alltid att skratta.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?