quote by A
Publicerat den

sitter och pratar med angelica på msn och så skriver hon det här..

"saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft
saft saft hallonsaft, bättre saft har ingen haft
sen blandas allt och kokas väl
och alla lägger ned sin själ"

världens bästa låt!

ska man skratta eller ska man gråta? visst, hon är lite speciell men underbar!

allt plugg för idag är klart. imorgon har jag teckenspråk från klockan fyra, ni vet musikalen jag är med i? så jag kommer komma hem sent imorgon, så vi får se om jag skriver något. tänkte att ni kanske ville veta detta.

var i stan idag, men hittade inget speciellt. ett svart linne, en lap-top väska och ett par sammets leggins fick följa med mig hem. synd att vi inte har monki, för då hade jag haft med mig betydligt mer hem!

nu är det Kalla och Haag på tvn, så klart ska vi inte missa det. (hatar sport)
på tal om sport, idrottshallarna i borås är stängda (!!) så än så länge ser det ut som idrotten är inställd. hehe.. va synd..

hörs sent imorgon.
och ni som har lov- njut riktigt mycket!
och ni som än inte har lov- snart får ni sova läänge!
och till oss som har haft lov- surt. bara några veckor kvar till påsklov!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?