hur gör man?
Publicerat den

hur gör man när inte tiden räcker till? när man har så mycket man måste göra men ändå bara hinner med en tusendel av allt det som man vill? man kan ju inte köpa tid, taskigt nog blir man tvungen till att prioritera. men vad händer om man då prioriterar fel saker? ja för vad händer. problemet skulle vara löst om det bara fanns mer tid. man brukar ju säga att man inte hinner med vissa saker, men alla har ju faktiskt lika mycket av en sak- tiden. i varje fall en människa som inte har en dödssjukdom. tråkigt nog.

så vad gör ni när ni känner att tiden inte räcker till?

just nu har jag miljoner saker, okej, tusen saker som jag vill göra. men, min tid finns inte.

jag har inte hunnit lägga upp en tävling- vilket jag borde gjort redan i måndags.
jag har inte hunnit plugga- well, orken har inte heller funnits.
jag har inte hunnit vila upp mig inför skolan igen- vilket hade behövts.
jag har inte hunnit vara med mina vänner- vilket är tragiskt.
men det värsta är att jag inte har hunnit vara med min pojkvän. tio ynka timmar igår. de tio timmarna har aldrig gått snabbare...

usch vad tiden går fort.

hoppas alla mina söta läsare har det bra i busvädret! hur mycke snö tror ni att vi får den här helgen?
tja, i borås skulle vi upp till 30 cm lokalt.
så 30 + 50 (från det som redan har fallit) blir alltså 80. 80 cm snö. tänk att allt är vatten!
synd att man inte kan åka ner med 79,9 cm till afrika. tänk vad glada de hade blivit.

nä, nu känner jag att jag babblar på vääldigt mycket. blir nog sängen för lilla sandra nu.
hörs mer imorgon!♥




Bella

Hatar när inte tiden räcker till. Man har så mycket att göra och så lite blir alltid gjort! Hur kommer det sig? Så jobbigt att skolan börjar för dig nu igen, jag har precis fått lov! Så skönt!! ;) Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?