bildbombEclipsebilder och mail
Publicerat den

var inne på min andra blogg, sunrise, fick se att en snäll person hade kommenterat och sagt att min mail inte fungerade. det konstiga är att jag kan logga in på den, och har redan fått mail. men är det någon mer som det inte funkar för? i så fall måste ni säga till!

jag dog lite innan, har ni också sett de nyaste eclipsebilderna? de är heeeeelt fantastiska!!
dessa hittade jag via thetwilightsaga.se - spoilervarning!


håller hon inte en ask i handen?! måste vara när han har friat :)


hett eller vad säger ni? ;) nu fattas det bara något för alla teamjacob's, dock har jag inget emot att det släpps bilder med rob! :)

dagens fråga: När tror du att eclipsetrailern kommer släppas?  

UPPDATERING: bilderna är inte officiellt släppta, de cirkulerar runt på nätet utan summits tillåtelse! därför har jag nu valt att ta bort dem. lägger upp dem så fort som möjligt igen, när det godkänns!




Anonym

20e Mars ska där komma någon form av trailer i alla fall.



URL:


fanny

shiiiiat, mitt hjärta skena iväg när jag såg bilderna.

fantastiska och nu längtar man ännu mer tills eclipse! :D



sägs att eclipse trailern kommer den 20 mars. (samma dag som new moon kommer på dvd)

Trailern sägs vara 7 min lång och kommer innehålla intervjuver också. :)

helt grymt ju?!





URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se


Bella

Herregud!!!! Tappade luften totalt, mitt hjärta började bulta och jag blev het svimfärdig! Vad kan det tyda på?! Jag vill ha Eclipse nu!! Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?