två och ett halvt år.
Publicerat den

För två och ett halvt år sedan så var det den 11 juni 2008. Det var en tidig sommar, men varm. Jag minns inte så mycket från den dagen. Men jag minns att vi satt vid datorn och bestämde oss för att gå det vanliga gamla varvet, skänsta´ rundan. Klockan var runt sju när vi möttes. När vi hade suttit vid datorerna hade vi varit två ensamma själar, men när vi kom tillbaka var vi ett. 

Aldrig hade jag kunnat tro att denna dag skall ha blivit en av de mest minnesvärda dagar i mitt liv. Aldrig skulle jag ha kunnat tro att denna dag skulle komma att betyda så mycket för mig. 

Jag vill bara säga en sak till; Jag älskar dig Christian, av hela mitt hjärta.



ladymuffin :)

sv: jaa, han var bäst ! :D

godnatti! :)



URL: http://ladymuffin.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?