TVÅ
Publicerat den

Idag är det två månader kvar till sommarlovet börjar, två månader kvar av tvåan på gymnasiet.
Det är också den 11 idag, då 1 + 1= 2. Det är 22 månader som jag och Christian har hållt ihop, och det är två månader kvar tills den 11 juni då vi har varit tillsammans i två år.  

väldigt många tvåor.

Solen skiner och det är U-N-D-E-R-B-A-R-T.
har suttit ute i solen i någon timma och det var precis som jag brände mig, men det var bara inbillning. Som tur va! Sjön har fortfarande ett täcke av is, och det är svinkallt i sjön. För ett årsedan tog jag mitt första dopp. Känns som det får vänta rätt så länge i år.

Hur har eran Myssöndag varit?

ps. jag läser bok två i VD serien nu. ds.




Frida

ja oj det var många tvåor =P

grattis till er får man väl säga då =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?