Happy
Publicerat den

 

YES! jag är SÅ häääääääääär glad! (visar med händerna i luften)

Jag ska inte säga riktigt ännu, men om några veckor får ni veta!
Hursomhelst, så har jag redan lyckats med målet. Så nöjd.

Hursomhelst, även om jag är skitglad så är jag fruktansvärt trött! i skolan gör vi ingenting och ändå är jag trött. Konstigt att när man inte har något att göra så blir man trött, men antar att det är därför. Ni vet ju att det är kulturvecka på bäckäng, tror jag haft sammanlagt tre lektioner + ett NP prov som jag faktiskt hade idag, Eng B. I alla fall, denna veckan har varit skön, även om vädret har gjort den en aning sämre. Men så länge det inte är snö är tummen uppe!

Det händer mycket roligt med sunrise, en snäll tjej hjälper mig och kollar ut det bästa!
Denna dagen har varit bra, den ÄR bra!

Ikväll... då ska jag njuta av min seger!

 







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?