dress me'
Publicerat den

 

299                                                                                 199

Varför kan det inte bara bli strålade sol och 25 grader? Att slippa jeans och en tjocktröja är det bästa med sommaren. En klänning eller shorts och linne, är toppen! Hittade dessa två tunikor på Bikbok igår, Kunde inte låta bli att köpa båda två. Den till höger var slut i min storlek, så fick ta en större. Som tur va så fanns den vänstra, ljusrosa, i min storlek! då blev jag glad!

för övrigt så suger jag på att ta kort. På den ena syns hallen och på den andra kom några av mina mjukisar med! katastrof! heh, nej kanske inte. Björnen är från mikaela och kaninerna är från min farmor. så nu vet ni det!

Det är nu ni icke-twilightfan kan scrolla ner, nu är ni varnade!

Var ju i Götet då som sagt, sol och härligt. Framför allt så träffade jag Marie! En twilightträff med 21 andra sköna människor är rätt nice, för en gångs skulle blir man inte särbehandlad. Nåväl, detta hade jag och M beställt, eller rättare sagt, vi coorperated- jag är ju inte 18 ÄN.  

  

tees - tees - journal

tees:en är från Hottopic och journalen från Ebay!
älskar citaten. tycker det borde finnas en tröja med Massor av citat från Twilight. Den hade gärna fått vara hemma hos mig. Eller vad säger ni?
kanske borde skicka in ett förslag till en "tröjfirma"... hmm...





Bella

Gud vad fina toppar!! Det andra var ju inte heller så fel... :)

Kramar <3



URL: http://bellamansson.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?