värt varje sekund
Publicerat den

var ju som sagt uppe i natt och tittade på VMA. hur kul som helst, och bäst av allt var när klockan började bli tjugo över fyra, för då kom rob, kristen och taylor! trailern var verkligen bra och jag tror new moon kommer bli bättre än twilight. twilight är fortfarande superbra, men denna blir nog mer "film". Twilight var mer som en saga, men den var ju bra! så nu vill jag att november ska komma snabbt, skit i min födelsedag, jag vill se new moon nu!

 


Alla har nog hört om Kayne, riktigt dålig stil. Tyckte så synd om Taylor, tur att Beyoncé är en så fin människa och tog upp henne på scen igen.



nu har jag tagit några bilder på det nyaste armandet jag har gjort. så det är bara att titta:



 Swarovski kristaller, "m:et" är tecknet för skorpionen, guldhjärta, silvervit kula, duva i silver...



 (svårt att ta när den är på armen!)

 på något sätt påminner duvan mig om twilight.



så, det var alla bilder. blev lite många men det är nog ingen fara :) jag är själv nöjd med armbandet och det tog kanske runt 2-3 timmar att göra det. Om ni har några frågor på hur jag gjort det så svarar jag gärna!



kram från sandra ♥




Anonym

hur gör du?dem e jätte vackra(A)duvan påminner lite om twilight,tycker jag med.föreställer någon i twilight..men de e vackra hur som helst



URL:


Tha G

Im back.... och vad är bland de första jag får se ;-) Haha



URL:


Malinaaaaaaaaaa

Jättevacker duva. Får man fråga vart du hittar berlockna?



URL:


Frida

vilket datum fyller du år? =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/


fanny

oh shit va fint! :D

sånt skulle jag vilja ha!



URL: http://fannyyfyrkant.bloggplatsen.se


Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh det här var grymt! har letat efter snygga skorpionsmycken i flerra år!



URL: http://pyttis.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?