'
Publicerat den

jag mår väl sådär. just nu är det jobbigt och man förstår inte rikigt varför. men jo jag ska kämpa för det gör du.



har sagt att jag håller på med lite allt möjligt. papper och smycken närmre bestämt. först kommer bilder på min senaste kreaktion med papper.

 
 man kan öppna den och man kan sätta "axelband" på den. från början var den vit och nu ser det ut som ni ser. jag tog inte på alla sidor eftersom det skulle ta för lång tid att lägga in de bilderna också. papper, blommor, rosor, strazz-stenar, band är en del av dekorationerna.

i fredags var jag ju i gbg med flickorna som ni kanske har läst. vi hade verkligen kul. lovade att jag skulle lägga in bilder, vilket jag inte kunde göra av förhinder. så nu ska de komma upp.



armbandet, utan tvekan följde det med hem. från bik bok.

 

ops. låg det en sladd där? heh, ni överlever. så mina skor, så snygga! så aven de fick stoppas ner i en påse från din sko :)


Under den senaste tiden så har jag köpt saker för att göra smycken. tycker att det är roligare för tillfället än att hålla på med papper. Roligt när man kan använda det också. eftersom jag är ny så kanske det inte är 100 % rätt, bäst och snyggast gjort. men jag hoppas att jag lär mig det under tiden! Detta är 100 % handgjort.

 Läderarmband, med swarovski-imitations hjärta (kände att jag inte ville sätta äkta eftersom att det är mitt första). en blå pärla och en glittrig i "vittsilver". vanligt lås.



 reglerbar storlek.

jag är faktiskt nöjd med detta armband med tanke på att det är mitt första (tredje gången sagt nu, ska inte sägas igen, lovar!) smycke som jag gjort. vi får väl se vad det kommer bli mer. men jag kommer nog hålla mig till armband ett tag framöver. kanske blir det lite twilightiinspirerat. vem vet ;)

nu ska jag göra psykologi, hörs ♥







alice

oj vad snygga armband!jag seriöst älskar såna(A)dem e jätte snygga:D



URL:


Frida

väldigt fin din pappers kreation var =)



URL: http://colourfulchild.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?