Detta inlägget kommer nog inte att bli så sammanhängande, bara s
Publicerat den

Detta inlägget kommer nog inte att bli så sammanhängande, bara så du som läser vet.

Ja, själv har man precis duschat. så nu sitter jag vid datorn och skriver ett inlägg. fingrarna sveper över tangenterna och nu mår nog mina naglar bra. smörjade in nagelbanden med Myrraolja. jag använder mig av depend och det tycker jag funkar bra. Det ska väl hjälpa mot att svaga naglar, om jag inte har helt fel. har glömt precis. helt tomt med sådan nagelvård. hur som helst. dagen började med en två och en halv timmas mattelektion. De sista trettio minutrarna var riktigt sega. under de 150 minutrarna fick Clara och Ida stå ut med med mitt flummiga humör. trodde jag skulle behöva lämna klassrummet, för en paus där någon gång efter de första nittio minutrarna, men det gjorde jag inte. Jag tror dock att de är vana vid detta laget. tur är väl det.

efter matten var det teckenspråk på schemat. inget att säga där förutom att det finns två twilighters där med. men är de verkligen lika illa som mig? känns bra att man inte är helt ensam. Har ju blivit trackad från en del. men jag bryr mig inte! älskar twilight<3 efter tecken så blev det äcklig lunch. sedan var det biologi i två timmar. men det var no problems, det går alltid så fort! klockan blev fem över tre och vipps så satt vi på viskan. Fysiken blev klar med energin från brownisen med polly och smarties. mums! jag tog bussen hem, träffade Ida. kul, för vi har inte setts på länge! väl hemma så pluggade jag kemi, kanske inte lika mycket som jag hade önskat, men jag får ta igen den timmen imorgon.

vet ni en sak? klart ni inte vet, för hur ska ni veta vad jag vet? haha, jo. när jag satt vid matbordet så tittade jag på mjölkpaketet. ni vet det finns ju sådan där reklam, i alla fall mjölken från Arla. så jag tittade på den så stod det lite saker, bla. att man inte kan vika ett papper på mitten mer än sju gånger. så jag tog ett a4 papper och vek det, jag fick ihop 6 vikningar. sen tog jag ett a5 papper och fick ihop lika många vikningar igen. så efter bara två försök så tror jag faktiskt att detta stämmer. visst låter det konstigt, men det är nog sant. lite meningslöst vetande bara. ännu en sak är att man kan tillverka regn, genom att hälla/spruta silverjodid (AgI) (naturare så jag måste säga detta!;) på molnen. När detta görs så kommer molnen tömmas på vatten. hmm.. om det nu ska vara bra att veta.

jag har sovmorgon imorgon. kan gå upp sju istället för sex. vilken sovmorgon! så skönt att man kan sova ut.

med detta inlägg avslutar jag dagens inlägg, den 1 september 2009.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?