speed
Publicerat den

(fråga mig inte varför jag tog det som rubrik)

lite hastigt senast kanske, fick som sagt lite bråttom! men duktig var vi när vi speedade genom skänstarundan! imorgon kommer jag vakna upp med träningsverk i magen för det var längesedan jag skrattade så mycket! vet inte ens åt vad, hmm måste vara trött. imorgon är det vanlig tisdag, matte, språk, biologi klockan är tre och hem. och så blir det onsdag. har inte mycket mer att säga, så det får räcka, tack för kommentaren om armbandet och till er som har sagt det rakt ut till mig! (lite konstigt formulerat, men ni fattar!) roligt är det i alla fall, kanske ska jag börja med twilight inspirerat, vi får väl se.

nu ska jag snart sova, tror det behövs. sov gott alla! ♥




Anki

Hejsan Sandra.

Nu har jag hittat in till dig, Camilla hjälpte mig när hon var här i dag. Rolig blogg som jag kommer att följa och vilka underbart fina saker och smycken du gör. Kortet du tillängnat morfar skulle han tyckt mycket om och du skulle fått mycket beröm av honom, jätte fint!!!! kramar Anki



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?