plugg och mer info ;)
Publicerat den

just nu sitter jag och tittar på det nya avsnitet av HOUSE! det är nog bland de bästa serierna enligt mig!

har gjort matte med Ida och Clara, funkar alltid lika bra! men ibland finns det ju undantag... heh heh...
har en inlämningsuppgift tills på måndag i matten. får väl fixa den någon dag också.

har fått lite mer kommentarer angående mina armband! va kul att det är så många som verkligen vill köpa :D
finns några saker jag måste göra, kolla så att alla berlocker, pärlor fortfarande finns i affär. jag vet redan nu att det kommer att bli problem med månen och stjärnan. har bara två sådanna kvar. detta ska jag kolla upp nu under dagarna. jag kan inte riktigt än säga hur mycket armbanden kommer kosta. men ungefär 200-300. någon stans i det intervallet. så klart är de första armbanden billigare än det sista, eftersom att det sista kräver mer arbete och pärlor. men ungefär någon stans där emellan, så ni vet.

Men,
ALLT info kommer upp senast lördag. fredag slutar jag tidigt så då ska jag verkligen ta tag i det ännu mer! detta är vad jag kan säga nu, jag vill inte göra er allt för besvikna om det visar sig att det kommer dröja en månad eller två tills jag kan börja sälja. som sagt, smycken ska köpas och lite så! det är köpt i olika städer. Men allt info åter igen på Lördag! sammanfattning av hur allt kommer gå till med mera + att jag skickar personliga mail! så det kan ju vara bra att skicka sin mail till mig. ska skaffa en till mail adress, men de hinner jag tyvärr inte idag. ska försöka fixa en imorgon! :)

nu ska jag koncentrera mig på house igen. tack alla igen!

nytt inlägg imorgon igen, då hörs vi!

// sandra




Ida

Vad mysigt vi hade idag! :D, fattar vad du menar! haha, du KAN verkligen börja sälja, kör på ;), och såå fina är dom :). ses i morgon och sov sött (:



URL:


ericas twilightnews

Tack själv Sandra! Jag tipsar mer än gärna mina läsare om dina underbara smycken, får du ett par köp extra sedan är jag jätteglad för din skull!

Du får säga till i framtiden om du skulle kunna tänka dig att lotta ut något i min blogg :) Bara om du har lust såklart!

kram!



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?