hej alla!
Publicerat den

jag är superglad för de komentarer jag fått. några är med mail, jag väljer att inte publicera dem i inlägget. det är bara jag som ser er mail adress!


Jag är superglad! jag har hittat nya tillbehör till de smycken jag ska sälja (:D) och imorgon ska jag till magnolia och försöka hitta resten. en annan sak som alla på hela bäckäng är glada för att det är resurs dag imorgon, så vi ska plugga hemma/"ledig". den jobbigaste dagen av dem alla verkligen, sån tur! just nu har jag ingen lust att plugga! jag vill bara sätta mig ner och skapa smycken. jag kommer ha så kul i helgen tack vare er :D

konversation mella mig och mikaela nyss:

hon sitter och bläddrar i sin so bok. jag sitter så klart vid datorn.

mikaela- suckar omg..
jag- näe! OME! (alla twilighters vet ju vad det betyder!)
mikaela- ser på mig konstigt och säger va?
jag- Oh My Edward!
mikaela- suckar högt, himlar med ögonen, tittar ner i boken och ut kommer ett.. asså gud..


tror någon att jag är jobbig? jag snackar hela tiden om twilight! aah, men jag är stolt. eller hur? twilight för alltid!!

 Jag är team Edward, vad är ni?
var bara tvungen att ha en bild på twilight!


jaja, ett litet ögonblick i vårt lilla hus. nu ska jag nog göra kakor, vad är det nu de heter... ni vet de med jordnötssmör? jaja, hur som helst! HIMMELSKT GOTT!

hoppas ni tittar in på lördag! jag hör av mig till alla senast? just det, Lördag!
ha det bra!

/sandra!






ericas twilightnews

Det skulle verkligen vara jättekul om vi kunde ha någon tävling tillsammans sen när du har lust :) Och jag lägger mer än gärna upp saker du har gjort!

kram!



URL: http://ericastwilightnews.blogg.se/


Emilia Hjers :)

Hahahaha, det är min Mikaela det! xD



URL:


emilia igen

Jag är team edward helt klart! :D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?