Äntligen fredag!
Publicerat den

den var så himla jätte toppen bra! flickan som lekte med elden och trailern för New Moon var så bra! det roliga var att ida sa att "tänk om de visar trailern nu" haha och så kommer den! så kul!! gjorde hela min kväll! nåväl till filmen, den var bra. den har ett sådant där slut som man blir så där arg på ni vet, man vill bara veta vad som händer. personligen tyckte jag att denna inte var lika "läskig" som män som hatar kvinnor, jag tittade liksom inte bort denna gång ;) sammanfattningsvis en lyckad kväll med en av mina närmsta vänner, Ida♥.

var tidigare idag på magnolia och bead place, hittade lite nya smyckessaker :) så nu får vi se när man finner tiden! har jag tur så kan jag nog boka in något vecka 44. nja, riktigt så illa är det väl inte. kanske vecka 33 då.

det var väl allt för ikväll, hoppas ni haft och har en bra kväll!

jo en sak till, jag saknar dig <3




alice

kollade du på flickan som lekte med elden?jag har sett män som hatar kvinnor men hur är flickan som lekte med elden?e den bra=)



kram alice



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?